obey keps , mitt nästa köööp!

Alltså får nippran snart va snygg den är! lovar att den kommer finnas på halva sveriges huven i vår/sommar!
Jävligt synd dock att den är slutsålt överallt, den finns inte nån stans , så varje dag jag  ser nån på stan med den har jag bara lust att ta den från dem o springa iväg, busigt!*hihi* , det blir lätt mitt nästa köp, kollade på junkyrad förut oh dem hade inte fått in den än igen, och inte hollywood heller:s Men såfort dem kommer köper jag den dirr, så den inte tar slut igen! den kommer hänga med mig överallt i sommar kan jag lova! den är riktigt populär, folk letar efter den överallt!
slängde ihop en riktigt snygg outfit den passar bra till, alla dessa plaggen kommer jag bära i sommar kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

svar: tack så mycket :)

2012-03-21 @ 01:46:29
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/
Postat av: Anicia

snyggt!

2012-03-21 @ 09:45:12
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0