Ny blogg bitches!

Låt rubriken tala bitches! Ny blogg, yey, vart massa som tjata oså för jag tog bort min andra blogg på nattstad, så nu tänkte jag att jag kunde börja blogga här ist igen!
freshfresh!
Kan börja berätta lite snabbt vem jag är kanske?haha.
Jag heter daniella, kallas oftast (kungen,dj eller danni!)hör knappt någon säga daniella längre , så lyssnar inte på det tilltalet så mke , om jag inte är med gamla mormor då ;) som ni kanske märker har jag humor, det har väl dem flesta göteböörgarna , men iaf! tbx till vem jag är ->
Heter somsagt daniella johansson! en go brud från kära götet som försöker ta det  mesta posetivt och skoj, men är seriös när det behövs oxå! älskar allt som har med mode att göra, smink kläder och allt sånt , men det gör väl alla tjejer? riktigt shopping galen , online shoppar minst 4 ggr per månad, sen shoppar jag oxå när jag är på stan och chillar runt! Bor just nu i ytterby (kungälv)  men flyttar imorgon till backa! har bott i ytterby i nått år sen jag flyttade från kärra, men nu vill jag ner mot stan igen! Känns som det bara finns bönner här, känner inte en enda käft heller typ , så lite segt! Iaf, försöker ta allt som en dans även om det brister i båda ändarna! Har det väldigt tufft o jobbigt nu , men det skall årdna sig ska vi se! Går just nu inte i skolan, men skall snart börja i resurstimet på klareberg. På fritiden, ''ah hela dagarna just nu då '' eftersom jag inte går i skolan , är jag mest med släkt och vänner, snackar med mina nördkompisar på skype och spelar guitar hero, som jag ska bli bäst på!haha.
Hoppas ni fick lite info om mig nu!
Fick ett litet ryck och tänkte, ''äsh'' kör igång en blogg igen så får vi se vad som händer,(händer o fötter)  heh xd
Nu vet jag iallafall att jag skall försöka sova för klockan är endå halv fyra snart, och ska upp vid halv sex, så det är snart det! Är just nu hos mormor i torslanda, så blir väl frukost på sängen imon , göttigt! sen är det bara att pallra sig upp och börja flytta lite! mer om det när jag vaknar imorgon!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0