helgen i bilder!

Tjenis penis, har inte kommit igång med bloggen riktigt än, men beccis ska hjälpa mig att fixa med den typ imorn eller något! så då kör vi igång , känns helt lame att blogga när man inte har ngn header och läsare typ , haha!
Iaf , kan berätta lite om helgen :
Flyttade ju i lördags och stormtrivs verkligen! kommer upp bilder på hur det ser ut imorgon i'think! iallafall typ mitt rum o vardagsrummet för det står typ grejor överallt, men ska fixa med mitt rum imon så jag kan med o visa det, är så lat haha omg! sen är det ju inte kul o bara se massa kartonger o säckar. Men när jag hade hjälpt till o flytta lite drog jag t körkarlens o mötte upp jossan o malin, sen drog vi 40 till kärra o chilla runt , galet vad mycket folk det bara kommit till kärra endå , typ som svampar som bara ploppat  upp den senaste månaden jag inte vart där! var folk överallt, stog lite volvo/epa raggare på parkeringen o jag dör va vi skämde ut oss , herregud! Men typ alla från backa har börjat komma till kärra nu och är på gården oså, så halva kärra är typ gangsters nu!?!?!?!
aja, vi träffade typ dave andreas o lite folk, sen drog vi till backa och hem till mig, fixa oss lite och sen skulle jag äta middag vid typ tio för var fett hungrig så vi tog bussen t brunnsbo och träffa massa killar på bussen,tvär goa boys! sprang runt på ica och leta efter mat , men fanns bara massa skit så drog in på pizzerian och käka, sen hem till mig igen och då drog jossan och jag o malin sprang hem som galningar för det var typ skottlossning och vi ville inte bli ihjälskjutna!, sen somna malin vid typ tolv -.- så fick vara helt forever alone tills jag somna och malin väckte mig genom att slå mig i huvet vid 9 på morgonen igen, och då fixa vi oss lite snabbt och drog in t stan och drog runt en stund, fick med mig en ''blus'' från cubus o en bikini, sen åkte vi till mig igen och sen drog malin hem tilll sin morsa i alingsås vid halv 4, så vart helgen typ!
Fick faktiskt lite bilder från helgen, så ska det alltid bli framöver! massa bilder o bra uppdatering= bra med läsare!
åååhh , när vi skulle springa över till busshållplatsen vid ackas kom det en fucking bil o körde över denna sötisen ;(
Nu ska jag ut med chloe en snabbis så hon får kissa,puss"

Kommentarer
Postat av: beccis

ta en helbild på ditt ansikte, vill fan nt se halv ditt face ditt nöt !!!!!!



FÖR ATT ROSA CONVERSE E SNYGGT;)

2012-03-20 @ 13:19:02
URL: http://misspinkeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0