10 saker ni kanske inte visste om mig!

  • Jag har en chiuaua som heter chloe

  • Jag har ingen pappa

  • Jag verkligen hatar småkryp och springer åt hel*et* nästan såfort jag ser ett kryp

  • Jag har haft alla dessa hårfärger , lila,rött,svart,rosa,blont,blått

  • När jag har pengar kan jag verkligen inte låta dem ligga i plånboken utan måste shoppa upp dem
  • Jag längtar som fan tills elmia,kungälvs cruisingen  lisebergs-premiären och gothia

  • Jag skall till marocko i juni

  • Jag är faster, min brosha fick sin son när han var 16 och nu är han 17

  • Jag andvänder mest palladium,hunters,och converse

  • jag har vart singel sen i september

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

ca1200kr

Men dom från gina är större och har inte riktigt samma färg och tyg :(

2012-03-21 @ 14:25:23
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

jaa :D PRECIS

2012-03-21 @ 14:35:57
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: emelie

kan du berätta vad cruising är?!

2012-03-22 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0