Jag utan smink! lik?

åh, jag är vaken! men vaknade vid lite efter sex , typ halv sju?!haha skulle ju upp vid halv sex, aja det gick verkligen inte! Nu sitter jag i sängen o degar fett! kanske ska ta o göra mig iordning snart , kommer aldrig hinna till halv tio, dagen känns seg, helt äckligt jävla väder ute , typ duggregnar, men sånt är livet man kan ju inte få allt.
ska berätta om dagen bara lite snabbt!
Först nu om en liten stund drar jag med mamma o möter simon jossan emil och lisa, sen åker vi hem och fixar lite och börjar flytta. sen vid 3 fyra nått sånt drar jag t bp o möter malin, senare drar vi vidare till kärra o softar galet med massa folk, efter det drar vi nog hem till mig,(backa) vet inte vilka än, men hade vart gött med bara malin eftersom vi knappt ses längre + måste prata ut lite,men burgess undra om vi inte kunde fetsa hos mig, haha never!Inte nu iaf,men han tyckte att jag kunde ha inflyttningsfest,haha sötan! kanske köper lite godis oså och tar det lungt hemma hos mig óch snackar massa tjejsnack bara jag o malin, det är så det är planerat ungefär men man vet ju aldrig det kan ändra sig fort! vet inte om hon drar hem senare eller om hon slaggar hos mig det får vi se! hade vart gött om hon sov hos mig, första natten i nya lägenheten,läskigt! hon bor ju vid slottskogen så ganska långt att åka mitt i natten!
nej nu såg jag att tiden rann iväg som f-n, ska dra o fixa mig nu! har inte gjort nått, ska klä på mig,sminka mig,platta håret , sätta i löshår välja skor och allt sånt där! har endå bara palladium o converse med mig,haha! men ibland kan jag stå i 20 min och ba : ska jag ta dem? nej jag tar dem, eller nä tar dem! amen nej jag tar dem ist, så jobbigt! sen kan jag gå ut och känna att nej dem kan jag inte ha så måste jag dra hhem o byta igen..-.-
haha, bjuder på en nyvaken bild, tror ingen har sätt mig såhär utan smink, förutom mina närmsta vänner och familj, galet! så det är något ni inte lär få se igen , ser ju ut som ett dött spöke typ, förändras helt när sminket kommer på!
puusss

Kommentarer
Postat av: emelie

Kan du lägga upp bilder på där ni flyttar till?

Kram<3

2012-03-17 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0