dag 1-15!

tänkte köra igång med en sån här grej dag 1-15 typ! hehe , får se hur det går!
puuss
Dag 1 - En knasig bild på dig själv + 5 fakta
Dag 2 - Någon jag saknar som inte finns vid liv idag
Dag 3- smink jag andvänder
Dag 4 - planer inför sommaren
Dag 5- Bild på någon/några som betyder mycket för mig
Dag 6- bästa filmen jag sätt
Dag 7- älsklings affären/affärerna
Dag 8 - 4 bilder från när jag var liten
Dag 9 - Mina älsklings skor
Dag 10 - Visa min mobil + berätta om den
Dag 11 - slumpad bild
Dag 12 - maten jag åt idag
Dag 13 - innehållet i min väska
Dag 14 - berätta lite om min familj
Dag 15 - älsklings rätten

Kommentarer
Postat av: mysan

tack snälla :)

2012-03-22 @ 19:37:01
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0