kul lov -.-

jo kul lov , är fett depp och pallar ingenting, bråkar som fan med mamma och vädret är piss, emelie fråga nyss om jag skulle m och köpa cigg på vågmästar men jag tror jag bangar det, är fetans hungrig men har inget jag vill äta hemma. Blir väl att låsa in mig resten av dan på rummet och bara göra ingenting, lovet känns ju riktigt kul..Ska börja skolan efter lovet igen vilket känns jävligt tufft, har inte vart dör på 3 månader , så jag vet inte. folk undrar ju o skit hela tiden, fucklife. ska väl fixa typ nudlar eller nått nu så hörs vi sen,
åh vill typ bara bort ifrån gbg åt helvete typ danmark/norrland/usa , eller vafan som helst o komma tbx om nått år.
Står och fular mig och tar massa äckliga egopix. tjao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0