Nyttigt?!

Haha ååh, sitter på altanen hos mormor och fikar, så göttigt endå, men inte spc nyttigt, jag som inte skulle äta sånthär..Men aja, har ju ätit nyttigt dem andra dagarna så ibland får man ju endå unna sig något!
Kom hit vid tre typ, sov dock till två! + goaste vädret!! så himla gött att bara sitta i en blus och inte ens frysa?!Ska väl gå in och hjälpa till med maten nu, senare kanske jag tar en promenad runt björlanda, får se! Nu skall jag iallafall bara dricka upp mitt kaffe, känner mig som en gammal kärring som dricker kaffe, men det är faktiskt inte bara jag som gör det!
Det kommer komma upp men massa bra uppdatering sen så håll utkik!
peace.

Kommentarer
Postat av: mysan

gillar du mitt hår? :P

2012-03-22 @ 18:57:25
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0