drar ut och skejtaaar!

fett gött väder ju,nicebice! funderar på om jag ska dra ut o skejta en stund, brädan står ju här o skriker efter mig ju, ehe, men det är massa grus o  skit överallt ju så får se! Tror jag drar till Frölundatorg istället, men får se, har typ inga pengar nu får dem nästa vecka, men kan tjata lite på mamma så går det nog bra. Hittat massa på gina jag vill ha, la allt i onlineshopen igår och de gick på typ 3820, ehe glöm din dröm daniella, ''okej mamma''.. Vill till hollywood oxå men då måste jag in till stan, hitta ett par skor jag ville ha där o det är rea på dem så¨de kostade typ bara 900, och jag måste ha ett par såna! Men får se hur det blir, eller om jag bara ligger hemma och möglar som vanligt, måste verkligen ut lite!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0