bloggpaus!

Jag vet ite men jag har typ haft nån sorts bloggpaus för mig själv, haha har ju inte bloggat dem senaste dagarna men har knappt vart hemma och vart inne på datan , och eftersom jag har samsung galaxa s2 så kan jag inte ha blogg.se appen utan det är bara iphone som kan ha det och de är så jävla dåligt tycker jag.. Men iaf igår drog jag till kärra på morgonen och var hos jeanette, det var ju så himla gött väder, sen kom jennifer och johanna så åkte vi till backaplan och jag fick med mig två linnen från gina typ, sen köpte jennifer usa converse och massa grejer från gina, sen drog vi till kärra igen och grilla, alla var typ där, sen vid 7 drog jag med mamma t coop o handla lite, det var väl typ de ända som hände igår, så vid 8 la jag mig på soffan och kolla tv till typ 2 :S 6 timmar i sträck, good.
men iaf , imorse var jag tvungen att gå upp vid halv nio, mamma tjata väl på mig från 7, för jag vaknar verkligen inte , och vid kvart över nio kom det ngra gubbar o skulle sätta in nått bredband?!haha , eller gubbar o gubbar men de var väl i 20 årsålder,hehe.. Så var jag tvungen att släppa in dem, sen gick dem vid tolv igen, och jag fixa lunch, sen kom mamma och annakarin, så fika vi lite oså och nyss åkte hon ,och nu sitter jag och väntar på jossan, hon är på jobbet men slutar om 40 min så då hämtar hon mig sedan åker vi till gymmet o fixar lite, sen hem till henne o gör naglar. Så det blir väl okej!

Imorgon skall jag på nått möte i skolan, boring, får väl se om jag drar dit men jag skulle tydligen få en ganska bra sak som jag behöver nu,ni kankse får veta imorgon. Nej nu är jag så himla trött så jag tror jag dör , får väl lägga mig på soffan en stund och kolla nått kul tills hon kommer , hörs sen!

peacce.





Kommentarer
Postat av: beccis ♥

frågestuuuuuuuuuuund !! :D

2012-04-02 @ 18:19:09
URL: http://misspinkeyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0